Για το ταξίδι του Παναθηναϊκού στην Κίνα μίλησε ο υπεύθυνος marketing της ΚΑΕ Παναθηναϊκός. Ο Ηλίας Κατσογιάννης τόνισε ότι η συμμετοχή του Παναθηναϊκού σε τουρνουά της πολυπληθέστερης χώρας του πλανήτη, αποτελεί ένα τεράστιο βήμα, τόσο για τον Παναθηναϊκό, όσο και για ολόκληρο το Ευρωπαϊκό μπάσκετ.
Δείτε τι είπε αναλυτικά ο Ηλίας Κατσογιάννης:
Για το εγχείρημα του ταξιδιού: «Το σκεπτικό μας είναι πως το μέγεθος του Παναθηναϊκού είναι αντίστοιχο επιπέδων ομάδων του Τσάμπιονς Λιγκ στο ποδόσφαιρο και θεωρούμαι πως η εξωστρέφεια είναι το πιο σημαντικό σε μια επιχείρηση. Πέρα από θέαμα υπάρχει και επιχειρηματικότητα. Γι’ αυτό και διερευνήσαμε τις όποιες δυνατότητες για πηγές εσόδων και η Κίνα είναι σε αυτό το πλαίσιο. Και εμείς κάνουμε την πρώτη μας προσπάθεια».
Για τις δυσκολίες και το αποτέλεσμα: «Αν το δέκα είναι το πιο δύσκολο, τότε ο βαθμός δυσκολίας του εγχειρήματος μας είναι… 11. Γίνονται προσπάθειες εδώ και 2-3 χρόνια. Έχουμε δουλέψει πολύ τους τρεις τελευταίους μήνες και έχουμε φτάσει σε ένα σημείο να λέμε πως θα γίνει πραγματικότητα, παρά τις όποιες φυσιολογικές ατέλειες πιθανώς εμφανιστούν».
Για το μπάσκετ στην Κίνα: «Το μπάσκετ έχει ανέβει πολύ στην Κίνα. Ο βασικός λόγος είναι ο Γιάο Μινγκ, που πήγε στο NBA κι άλλαξε την ιστορία του αθλήματος στην χώρα. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2008 το βοήθησαν εξίσου, όπως επίσης και πολλές ομάδες του NBA που έχουν πάει εκεί. Χαιρόμαστε που είμαστε η πρώτη ευρωπαϊκή ομάδα κάνουμε αυτή την προσπάθεια».
Για τον στόχο του εγχειρήματος: «Ο τελικός στόχος είναι το έσοδο. Να αντλήσουμε ό,τι μας αναλογεί. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να γίνουν κάποια βήματα. Κανείς δεν περιμένει απλά να σου δώσει χρήματα. Πρέπει να κρατάμε τον προϋπολογισμό μας σε καλά επίπεδα και θέλουμε να αναπτυχθούμε περαιτέρω. Με υπομονή, με βήματα σταθερά, θα δούμε κι εμείς πραγματικά τι μπορούμε να αντλήσουμε σε έσοδα».
Για τις διαφορές ποδοσφαίρου και μπάσκετ στο συγκεκριμένο τομέα: «Τα μεγέθη είναι διαφορετικά. Παλαιότερα δεν έχουν γίνει προσπάθειες στο μπάσκετ. Στο ποδόσφαιρο συμβαίνουν κάθε χρόνο, αλλά υπάρχουν μεγάλες διαφορές. Στο ποδόσφαιρο έχουν εθνικά πρωταθλήματα και Τσάμπιονς Λιγκ που τα brand names τους ήταν πολύ πιο ισχυρά και βοηθούν να μπεις στην αγορά. Και γενικά σαν άθλημα έχει μεγαλύτερη απήχηση. Υπάρχει, όμως, και ένα κομμάτι στην… πίτα που ανήκει στο μπάσκετ και γι’ αυτό θέλουμε να δούμε τις μας αναλογεί».