Editorial
Με Instagram και Twitter δεν… αγάπησε κανείς!
Τα social media έχουν μπει πλέον για τα καλά στην “πράσινη” καθημερινότητα, με την ασύστολη χρήση τους ωστόσο να έχει αρχίσει να βλάπτει τον σύλλογο, τείνοντας να ξεπεράσει τα όρια της υπερβολής.
Προγνωστικά στοιχήματος από το Νο.1 site προβλέψεων στην Ελλάδα!
Με τα social media να αποτελούν πλέον τη… δεύτερη φύση του ανθρώπινου είδους, δεν θα ήταν δυνατό από τον συγκεκριμένο “κυκλώνα” που σαρώνει τα πάντα στο διάβα του να καταφέρει να ξεφύγει και ο κόσμος του αθλητισμού. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως τα πάντα πλέον περιστρέφονται γύρω από τις μικρές και μεγάλες οθόνες που μας στέλνουν μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου σε κάθε σημείο του πλανήτη.
Το πρόβλημα σαφώς και σηκώνει τεράστια κουβέντα, καθώς δεν αφορά μόνο ένα συγκεκριμένο τομέα της ζωής μας, αλλά αφορά την ίδια τη ζωή μας, η οποία δείχνει να παίρνει μια επικίνδυνη τροπή, τόσο σε κοινωνικό, διαπροσωπικό ή φυσικό επίπεδο, όσο και στον τομέα της καθημερινότητας μας. Επειδή όμως εδώ είμαστε για να συζητήσουμε τα του Παναθηναϊκού, ας επιχειρήσουμε να μείνουμε εντός του συγκεκριμένου πλαισίου.
“Παν μέτρον άριστον”, τόνιζαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι κι επιτρέψτε μου αναφέρω πως όσον αφορά στη σχέση ολόκληρου του οργανισμού του Παναθηναϊκού με τα social media, το μέτρο όχι μόνο έχει χαθεί, αλλά έχει ξεφύγει πλέον στα όρια της υπερβολής.
Παράγοντες, πρόεδροι, αθλητές και ούτω καθεξής, επιδίδονται καθημερινώς σε μια ασύστολη χρήση των λογαριασμών τους σε Twitter και Instagram, δίνοντας την αίσθηση πως θεωρών ότι οι λύσεις πλέον στα προβλήματα του συλλόγου θα προκύψουν μέσα από αυτά.
“Πρωτοπόρος” στη συγκεκριμένη συνήθεια (που έγινε πλέον λατρεία), υπήρξε ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός και ο Γιάννης Αλαφούζος, οι οποίοι για ένα διάστημα είχαν καταστήσει το Twitter ως επίσημο μέσον επικοινωνίας με τον κόσμο της ομάδας. Διαμαρτυρίες, συμπεράσματα, σχόλια και γενικότερα πολύ μεγάλη δόση “φαιάς ουσίας” χαμένη σε κάτι το οποίο δεν πρόσφερε, δεν προσφέρει και δεν θα προσφέρει τίποτα στην ομάδα. Ευτυχώς, το συγκεκριμένο κομμάτι του συλλόγου, προφανώς αντιλήφθηκε του λόγου το αληθές και έχει περιορίσει σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό τη δραστηριότητα της στον ιντερνετικό χώρο.
Πάμε στα νεότερα όμως, στα πιο φρέσκα. Είπαμε, πως από τη στιγμή που πλέον ουσιαστικά το “επιτάσσει” το lifestyle της νέας εποχής, δεν είναι σε καμία περίπτωση καταδικαστέο το να χρησιμοποιεί ένας αθλητής τα social media στον ελεύθερο του χρόνο. Ωστόσο, όταν βλέπεις αθλητές της ομάδας να παραχωρούν ολόκληρες… συνεντέυξεις μέσω του Twitter, να ανεβάζουν καθημερινά βίντεο και εικόνες στο Instagram και γενικότερα να είναι έως και εθισμένοι σε αυτή την ανούσια συνήθεια, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά.
Είδαμε έπειτα από το συμβάν της επιστροφής του “Τριφυλλιού” με πούλμαν από την Κωνσταντινούπολη, τους Τζέιμς και Σίνγκλετον να απαντούν επί ώρες σε ερωτήσεις φιλάθλων και οπαδών για θέματα της ομάδας και όχι μόνο. Είναι δυνατόν παίκτης της ομάδας του Παναθηναϊκού να απαντά στο Twitter αν θέλει να μείνει στην ομάδα, υπό ποιους όρους θα παραμείνει, αν θα πήγαινε στον Χ ή Υ σύλλογο του εξωτερικού και όλα αυτά τα πολύ ενδιαφέροντα μεν, εκτός τόπου και χρόνου δε; Τα έχει συζητήσει πρώτα με τη διοίκηση της ομάδας; Έχει τελειώσει μήπως η σεζόν και ήρθε η ώρα να τα συζητήσουμε; Είναι πραγματικά, να γελάει κανείς…
Πάμε τώρα στον τελευταίο-χρονικα-που ασχολήθηκε με το Instagram κι ο οποίος δείχνει μάλιστα πως έχει μετατραπεί και σε έναν από τους πιο φανατικούς του χρήστες. Και αναφέρομαι στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο. Θα επαναλάβω, πως σε καμία περίπτωση δεν θα κρίνουμε το αν ο Γιαννακόπουλος, ο Αλαφούζος, ο Βαρδινογιάννης και όποιος άλλος φαντάζεστε, θα χρησιμοποιήσουν το Instagram και θα κάνουν ό,τι θέλουν στη ζωή τους.
Ωστόσο, δεν είναι δυνατόν ένα τόσο μείζον ζήτημα όπως είναι για παράδειγμα η εμπλοκή του Δημήτρη Γιαννακόπουλο στον Ερασιτέχνη και η πρόσφατη διαμάχη του με τον Δημήτρη Μπαλτάκο να αποτελεί θέμα συζήτησης στο Instagram από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές. Δεν γίνεται να βλέπουμε χαρακτηρισμούς, σχόλια και… ποντίκια από ανθρώπους που πρέπει πρώτα να τα βρουν μεταξύ τους για το καλό του Παναθηναϊκού κι έπειτα (ή ακόμα καλύτερα να μην το κάνουν ποτέ) να βγάλουν δημοσίως τα “μαχαίρια” στα social media.
Ο Παναθηναϊκός είναι ένα σωματείο με ιστορία 109 και πλέον ετών. Είναι τόσο μεγάλος, που δεν χωράει αμφιβολία πως είναι προσβλητικό για τον ίδιο να εκτίθεται πρόχειρα και “φθηνά” σε διαδικτυακές πλατφόρμες φωτογραφιών και σχολίων. Ας κρατήσουν όλοι τους λογαριασμούς τους για τους εαυτούς τους, τις προσωπικότητες τους, την καθημερινότητα τους. Με το να ανακατεύουν τον Παναθηναϊκό, τότε το μόνο που καταφέρνουν είναι να τον υποβαθμίζουν…
Κέρδισε ένα μοναδικό τριήμερο, προσφορά του ekdromi.gr, συμπληρώνοντας μόνο το email σου!