Μπάσκετ
Η εταιρεία-φαβορί για να δώσει το όνομά της στην Euroleague!
Μια νέα εποχή ξεκινά στη Euroleague, καθώς όπως όλα δείχνουν η πολύχρονη συνεργασία με την Turkish Airlines φτάνει στο τέλος της, ύστερα από 15 συνεχόμενα χρόνια ονοματοδοσίας.

Η εξέλιξη αυτή φέρνει στο προσκήνιο μια μεγάλη επιχειρηματική «μάχη», με φόντο τη νέα κεντρική χορηγία της κορυφαίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης.
Σύμφωνα με το «SDNA», η Etihad Airways, η κρατική αεροπορική εταιρεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, έχει ήδη καταθέσει ισχυρή πρόταση, με στόχο να αποτελέσει τον επόμενο μεγάλο χορηγό της διοργάνωσης. Η πρόταση φέρεται να είναι ιδιαίτερα ελκυστική οικονομικά, αντανακλώντας και τη συνολική στρατηγική διείσδυση της περιοχής της Μέσης Ανατολής στον ευρωπαϊκό αθλητισμό, όπως φάνηκε και με τη φιλοξενία του Final Four στο Άμπου Ντάμπι.
Ωστόσο, τίποτα δεν θεωρείται δεδομένο ακόμα, καθώς στο τραπέζι βρίσκεται και η σκέψη να μην υπάρξει καθόλου ονοματοδοσία από φέτος, αλλά να εισαχθεί ένα νέο μοντέλο με 2-3 ισχυρούς «χρυσούς» χορηγούς, αντί του ενός κεντρικού. Αυτό, φυσικά, θα εξαρτηθεί από το τελικό ύψος των προτάσεων και τη στρατηγική που θα εγκρίνουν οι ομάδες-μέτοχοι στη συνάντηση της Πέμπτης (3/7) στη Βαρκελώνη.
Το βέβαιο είναι ότι, σε εμπορικό επίπεδο, η Euroleague κάνει σταθερά βήματα προόδου, αφήνοντας πίσω της την εποχή Μπερτομέου και υιοθετώντας μια πιο σύγχρονη και ελκυστική στρατηγική marketing. Η εικόνα της διοργάνωσης δυναμώνει, οι συμφωνίες πολλαπλασιάζονται, και ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους εμπορικούς κολοσσούς φέρνει νέες προοπτικές για αυξημένα έσοδα τόσο για τη Λίγκα όσο και για τις ομάδες.
Το «Όλα Πράσινα» σαρώνει στο YouTube! Κάνε subscribe στο κανάλι μας και μάθε πρώτος τις μεταγραφές του «Τριφυλλιού» από το site όλων των Παναθηναϊκών.
📺 Κάνε Subscribe στο YouTube