Μπάσκετ
Deutsche Telekom Arena: Η μετάβαση του ΟΑΚΑ στη νέα εποχή του Παναθηναϊκού
Το «Όλα Πράσινα» σκιαγραφεί τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από την ονοματοδοσία του ΟΑΚΑ.

Stoiximan… Το παιχνίδι ξεκινά από εσένα
Σε φάση πλήρους επανατοποθέτησης βρίσκεται ο Όμιλος ΟΤΕ, καθώς η εμβληματική του ταυτότητα, Cosmote, αρχίζει σταδιακά να υποχωρεί μπροστά στη στρατηγική ενσωμάτωσης του διεθνούς brand της Deutsche Telekom. Και αυτή η αλλαγή δεν μένει μόνο στον κόσμο των τηλεπικοινωνιών, αλλά αναμένεται να επηρεάσει άμεσα και τον χώρο του αθλητισμού, και δη του μπάσκετ.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το ΟΑΚΑ, η έδρα του Παναθηναϊκού AKTOR, θα μετονομαστεί σε “Deutsche Telekom Arena”, με τη συμφωνία να περιλαμβάνει πολυετή συνεργασία και οικονομικό αντάλλαγμα αρκετών εκατομμυρίων ευρώ. Το πλάνο βρίσκεται ήδη σε φάση ωρίμανσης, με τους αρμόδιους σε θέματα marketing και brand strategy να καθορίζουν το ακριβές timing ανακοίνωσης και υλοποίησης, στο πλαίσιο μιας ομαλής εμπορικής μετάβασης.
Η συγκεκριμένη χορηγική συνεργασία έρχεται ως φυσική προέκταση της αυξανόμενης παρουσίας της Deutsche Telekom στον ΟΤΕ, της οποίας πλέον κατέχει το 53,4% των μετοχών. Η Cosmote, αν και αποτέλεσε διαχρονικά ένα εξαιρετικά ισχυρό ελληνικό brand από το 1998 έως σήμερα, αρχίζει να παραχωρεί σταδιακά τη θέση της στο διεθνές brand της μητρικής εταιρείας, με το λογότυπο “T” να κυριαρχεί πλέον στην επικοινωνιακή ταυτότητα και τα χρώματα της magenta να αποτυπώνονται όλο και πιο έντονα.
Η επιλογή να συνδεθεί το brand της Deutsche Telekom με το ΟΑΚΑ και μέσω αυτού με τον Παναθηναϊκό κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Οι πρωταθλητές Ευρώπης αποτελούν ένα από τα ισχυρότερα μπασκετικά brands στην ήπειρο, με τρομερή δυναμική σε επίπεδο φιλάθλων, τηλεθέασης, engagement και παρουσίας στα social media – στοιχεία που αποτελούν πολύτιμο πεδίο προβολής για έναν διεθνή τηλεπικοινωνιακό κολοσσό.
Η συμφωνία, όταν επισήμως ενεργοποιηθεί, αναμένεται να αλλάξει ριζικά την εικόνα του ΟΑΚΑ. Από τις εξωτερικές επιγραφές, μέχρι τα ψηφιακά μέσα και την τηλεοπτική ταυτότητα, το “Deutsche Telekom Arena” έρχεται για να δώσει νέα εμπορική και συμβολική αξία στον χώρο που φιλοξενεί το «Τριφύλλι». Μια στρατηγική κίνηση που – όπως λένε οι άνθρωποι του συλλόγου – ενώνει το «αύριο» με τη δόξα του «χθες», δημιουργώντας έναν πυλώνα βιωσιμότητας και εξωστρέφειας για τα επόμενα χρόνια.
Το «Όλα Πράσινα» σαρώνει στο YouTube! Κάνε subscribe στο κανάλι μας και μάθε πρώτος τις μεταγραφές του «Τριφυλλιού» από το site όλων των Παναθηναϊκών.
📺 Κάνε Subscribe στο YouTube📌 Διαβάστε ακόμη…
- «Ο Βαγιαννίδης πάει άμεσα σε μεγάλο αγγλικό μανατζερικό γραφείο!» (vid)
- Deutsche Telekom Arena: Η μετάβαση του ΟΑΚΑ στη νέα εποχή του Παναθηναϊκού
- Οσμάν: «Αυτή η ομάδα της Euroleague μου είχε κάνει πρόταση πριν τον Παναθηναϊκό!»
- «Αναπληρωματικός πλέον ο Ιωαννίδης! – Ο δεύτερος υποψήφιος για πώληση είναι…» (vid)
- Παναθηναϊκός – Εφές: Σάλπισμα «πολέμου» για Άμπου Ντάμπι! – Η τηλεοπτική μετάδοση