Μπάσκετ
«Ζεστάθηκε» ο κόσμος για διαρκείας!
Όσο περνά ο καιρός ο κόσμος του Παναθηναϊκού μπαίνει ολοένα και περισσότερο σε ρυθμούς… «Εξάστερου», ενώ τα φιλικά παιχνίδια που έδωσαν μέχρι στιγμής οι «πράσινοι» φαίνεται να «ζέσταναν» τους φίλους της ομάδας. Ποιοι οι στόχοι για τα εισιτήρια διαρκείας.
Όσο περνά ο καιρός ο κόσμος του Παναθηναϊκού μπαίνει ολοένα και περισσότερο σε ρυθμούς… «Εξάστερου», ενώ τα φιλικά παιχνίδια που έδωσαν μέχρι στιγμής οι «πράσινοι» φαίνεται να «ζέσταναν» τους φίλους της ομάδας. Ποιοι οι στόχοι για τα εισιτήρια διαρκείας.
Μέχρι στιγμής, η ομάδα του Τσάβι Πασκουάλ έδωσε τρία φιλικά παιχνίδια, το ένα στο ΟΑΚΑ, ενώ τα άλλα δύο στην Πορταριά Πυλίου, κόντρα σε Lions, ΠΑΟΚ και Άρη, με τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού να προχωρούν σε συσχετισμό των φιλικών νικών του «Τριφυλλιού» με την άνοδο των πωλήσεων στα εισιτήρια διαρκείας.
Όπως έγινε γνωστό, το φράγμα των 5.000 πωλήσεων «έσπασε» και πλέον οι ιθύνοντες των πρωταθλητών Ελλάδος ευελπιστούν να επιτευχθεί ο πρώτος στόχος που έχει τεθεί και δεν είναι άλλος από το να κάνουν… «φτερά» 7.500 εισιτήρια διαρκείας. Παράλληλα, στον Παναθηναϊκό θεωρούν ότι ο Σεπτέμβριος είναι ένας μήνας – «κλειδί» για την εκτόξευση της ζήτησης από πλευράς των φίλων του συλλόγου, καθώς κατά τη διάρκεια των επόμενων ημερών οι «πράσινοι» θα λάβουν μέρος σε ουκ ολίγα φιλικά παιχνίδια με δυνατούς αντιπάλους, ενίοτε και επιπέδου Euroleague.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ο στόχος που θα ήθελαν άπαντες στον «Εξάστερο» να «πιαστεί» ιδανικά είναι ο διπλασιασμός των πωλήσεων που έχουν σημειωθεί έως τώρα, κάτι που με απλά λόγια σημαίνει ότι οι διοικούντες της ΚΑΕ δεν θεωρούν αδύνατο να κλείσουν μόνιμα τη θέση τους στο ΟΑΚΑ 10.000 «πράσινοι» φίλαθλοι. Για την ιστορία, την περυσινή σεζόν περίπου 7.500 φίλοι της ομάδας αγόρασαν εισιτήριο διαρκείας.