Ποδόσφαιρο
Γρηγορίου: «Δεν έχω λόγια γι’ αυτά τα παιδιά – Είμαι πολύ χαρούμενος»!
Πανευτυχής με το 0-0 στην Λεωφόρο ήταν ο τεχνικός της Λαμίας, Μιχάλης Γρηγορίου.

Stoiximan… Το παιχνίδι ξεκινά από εσένα
Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο τεχνικός της Λαμίας στην κάμερα της Nova:
«Η πρώτη μου σκέψη είναι ότι πραγματικά ότι για αυτά τα παιδιά δεν έχω λόγια να τα περιγράψω, επειδή έχουμε το πιο δύσκολο πρόγραμμα από όλες τις ομάδες.
Παίξαμε έναν αγώνα σε βαρύ αγωνιστικό χώρο με τον Παναιτωλικό, ακολούθησε ένα αντίστοιχο με τον Απόλλωνα, κάναμε το απαραίτητο rotation για να ανταποκριθούν και το έκαναν, αλλά αυτό που φοβόμουν έγινε με τους τραυματισμούς των παιδιών. Παίζαμε ουσιαστικά με δέκα παίκτες στο τέλος, με τον Τζανδάρη να παίζει με πρόβλημα στον προσαγωγό. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά. Πολύτιμος βαθμός και ψυχολογικά αλλά και σα βαθμός που αφορά τη βαθμολογική μας θέση.
Μας έλειψε το να βγάλουμε καλές μεταβάσεις από την άμυνα στην επίθεση, γιατί αυτό ήταν το πλάνο μας, να πιέσουμε στους χώρους, ειδικά στον άξονα γνωρίζοντας το παιχνίδι του Παναθηναϊκού. Η αμυντική μας λειτουργία ήταν τέλεια. Θέλαμε ένα γκολ για το κάτι παραπάνω. Στο δεύτερο ημίχρονο πιεστήκαμε, το περιμέναμε παίζοντας στην έδρα του, αλλά ο Εμπασί έβγαλε δύσκολες στιγμές φάσεις».
Για το πόσο τον ικανοποιεί το ότι για ένα ακόμη ματς η ομάδα του κράτησε το μηδέν: «Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι με το 0-0, δε μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα είμαστε χαρούμενοι με τον βαθμό».
Το «Όλα Πράσινα» σαρώνει στο YouTube! Κάνε subscribe στο κανάλι μας και μάθε πρώτος τις μεταγραφές του «Τριφυλλιού» από το site όλων των Παναθηναϊκών.
📺 Κάνε Subscribe στο YouTube📌 Διαβάστε ακόμη…
- «Βόμβα» Μπερνάρ: «Ναι, έχω πρόταση από την Ελλάδα!»
- Παναθηναϊκός: Η ημερομηνία λήξης της οψιόν για Ουναΐ και τι γίνεται αμέσως μετά!
- Παναθηναϊκός: Πρωτοσέλιδο στην «A’ Bola» ο Βαγιαννίδης! – Η νέα αναφορά (pic)
- Καλιτζάκης: «Αλαφούζος ο μόνος που παλεύει, βάζει λεφτά κι ακούει μπινελίκια!» (vid)
- Γιαννακόπουλος: «Αποκαλύπτει» στον Φρι πρόταση σε Γιόκιτς – και εκείνος… φεύγει! (vid)